Ads 468x60px

Friday, January 6

Tugas Suatu Penentuan

Assalammualaikum,

Matahari mula kelihatan bersinar..angin sepoi-sepoi bahasa meniup rumput hijau yang bertaburan di padang..alhamdulillah wa syukurulillah..lega ana rasa.. selesai sudah semua ujian kemahiran bagi subjek olahraga..kini cuma tinggal lagi satu program iaitu Kejohanan Merentas Desa..bagi group ana ditugaskan menjadi ajk protokol..erm..sebelum ni ditugaskan menjadi ajk kebersihan..entah mengapa tiba-tiba jadi ajk protokol pula…tapi kali ni ana bersemangat pula nak laksanakan program ni..bukan kerana seseorang ye! Entahlah.. ana memang suka dengan aktiviti luar mahupun dalam..lagi-lagi jadi ajk pelaksana..tapi insyaAllah..pelajaran ana tidak abaikan kerana ana masih dalam konteks pelajar..matlamat masih sama..ni pun dalam proses nak bahagikan jadual harian...mudah sikit kerja..

Bab protokol ni tidaklah sesusah mana pun.. alhamdulillah..sedikit sebanyak ana tahu juga bidang ni..dan bak kata pepatah “anggaplah semua kerja yang kita dapat itu mudah…insya-Allah, Allah akan permudahkan kerja kita” Cuma yang pasti niat kita buat kerana Allah..Islamkan tak melarang pun bersukan asalkan tidak bertentangan dengan syariat dan Allah juga suka orang-orang yang sihat akal dan tubuh badan. Jadi buatlah ikut syariat insya-Allah mendapat keredhaan daripada Allah SWT.

Jazakallah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Sample text

Copyright 2011 @ Laman Rasmi Cikgu Amirul2u. PENAFIAN :Cikgu Amirul2u adalah tidak bertanggungjawab terhadap apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat atau daripada kecacatan atau kesilapan kandungan di dalam laman web ini. Dibangunkan oleh cikguamirul@yahoo.com